رمز موفقیت نفر اول کنکور سراسری رشته تجربی سال 91

http://s3.picofile.com/file/7456531284/Bartarin91_1.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، فرزانه رحمانی

متولد 1374 دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 سنندج است که امسال رتبه اول کنکور سراسری رشته علوم تجربی را کسب کرده است. وی از خانواده‌ای تحصیلکرده است که پدرش استاد دانشگاه و مادرش متخصص زنان است، تنها خواهر وی سال گذشته با کسب رتبه 173 کشوری در رشته علوم تجربی وارد دانشگاه شد و اکنون دانشجوی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران است.



آیا برنامه‌ریزی خاصی در درس خواندن داشتید؟ میانگین مطالعه روزانه‌تان چقدر بود؟

 
تا سال سوم دبیرستان تنها به اندازه دیگر دانش‌آموزان و اینکه جزو شاگردهای اول کلاس باشم، درس می‌خواندم و از وقت‌های اضافه برای درس خواندن استفاده نمی‌کردم اما سال آخر تلاشم را در زمینه درس خواندن برای آمادگی در کنکور سراسری دوچندان کردم تا جایی که تمامی بعد از ظهرها را جز روزهای جمعه با درس خواندن می‌گذراندم.
 

فرزانه رحمانی نفر اول کنکور در رشته علوم تجربی با بیان اینکه این موفقیت را مدیون تلاش خود می‌داند، گفت: حجاب را مهم‌ترین عامل آرامش در زندگی ام می‌دانم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرزانه رحمانی متولد 1374 دانش‌آموز دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 سنندج است که امسال رتبه اول کنکور سراسری رشته علوم تجربی را کسب کرده است. وی از خانواده‌ای تحصیلکرده است که پدرش استاد دانشگاه و مادرش متخصص زنان است، تنها خواهر وی سال گذشته با کسب رتبه 173 کشوری در رشته علوم تجربی وارد دانشگاه شد و اکنون دانشجوی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران است.
 
رحمانی کسب رتبه دوم المپیاد شیمی کشوری سال گذشته را در کارنامه درخشانش دارد.
 
فارس برای آشنایی بیشتر با وی، شیوه درس خواندن، برنامه‌ریزی و مشوق‌هایش مصاحبه‌ای را با این نخبه علمی در دفتر این خبرگزاری انجام داده است که در پی می‌آید.
 
فارس: فرزانه رحمانی که اکنون رتبه اول کنکور رشته علوم تجربی را کسب کرده است آیا در دوران دانش‌آموزی هم جزو دانش‌آموزان زرنگ کلاس بود؟
 
من از همان دوران بچگی یک جوری عادت کرده بودم که جزو شاگردهای خوب کلاس باشم. نمی‌گم همیشه اول بودم بلکه اگر از کسی نمره کمتری در کلاس می‌آوردم سعی می‌کردم که درس خود را ارتقا بدهم و جزو بچه‌های اول کلاس باشم.
 
در چند سال اخیر یعنی دوران دبیرستان که تلاش دانش‌آموزان برای رقابت بیشتر می‌شد من هم واقعا تلاش کردم که همیشه اول باشم و به این جایگاه فکر می‌کردم.
 
فارس: قبل از شرکت در کنکور سراسری آیا فکر می‌کردید که چنین رتبه‌ای را کسب کنید؟
 
قبل از کنکور هر وقت به رتبه فکر می‌کردم حالم بد می‌شد و تصمیم گرفتم که اصلا به رتبه فکر نکنم چون با این روند آرامش بیشتری داشتم و تنها به اینکه می‌خواهم تو کنکور سراسری شرکت کنم و ادامه تحصیل دهم فکر می‌کردم.
 
همیشه رتبه اول تو ذهن آدم یک چیز بزرگی است، همیشه احساس می‌کردم که کسی که رتبه اول است با دیگران فرق دارد و به همین دلیل هیچ وقت احساس نمی‌کردم که اول بشوم اما اینکه رتبه خوبی را کسب کنم می‌دانستم چون درصد جواب‌های درست را می‌دانستم.
 
فارس: زمانی که فهمیدی به چنین رتبه‌ای دست پیدا کرده‌ای چه حالتی داشتید؟
 
وقتی از سازمان سنجش با من تماس گرفتند و اون شخص یک سری سئوالات از من پرسید و مدارکم را با من چک می‌کرد فهمیدم که رتبه خوبی را کسب کرده‌ام که با اعلام رتبه اول ذوق زده شدم و از خدای خود که تلاشم را به ثمر نشاند تشکر کردم.
 
فارس: آیا برنامه‌ریزی خاصی در درس خواندن داشتید؟ میانگین مطالعه روزانه‌تان چقدر بود؟
 
تا سال سوم دبیرستان تنها به اندازه دیگر دانش‌آموزان و اینکه جزو شاگردهای اول کلاس باشم، درس می‌خواندم و از وقت‌های اضافه برای درس خواندن استفاده نمی‌کردم اما سال آخر تلاشم را در زمینه درس خواندن برای آمادگی در کنکور سراسری دوچندان کردم تا جایی که تمامی بعد از ظهرها را جز روزهای جمعه با درس خواندن می‌گذراندم.
 
در روزهایی که مدرسه داشتم میانگین بین پنج تا شش ساعت و در روزهای تعطیل 10 تا 11 ساعت مطالعه می‌کردم. اگر چه در سال‌های گذشته در کلاس‌های زیست‌شناسی و فیزیک شرکت می‌کردم اما سال آخر دبیرستان در هیچ کلاسی شرکت نمی‌کردم و تنها در خانه به مطالعه می‌پرداختم.
 
فارس: چقدر به شانس در موفقیت اعتقاد دارید؟ رازهای موفقیتت را در چه چیزی می‌دانید؟
 
موفقیت با تلاش و کوشش حاصل می‌شود و کسی که تلاش نمی‌کند هیچ شانسی برای موفقیت ندارد و من موفقیتم را مدیون تلاش خود می‌دانم چون واقعا تلاش کردم تا به این نتیجه شیرین برسم.
 
آرامش در خانواده یکی دیگر از دلایل موفقیت‌های من است چون هیچ وقت والدینم برای کسب رتبه به من فشار نمی‌آوردند. من برای کنکور استرس نداشتم چون داشتن استرس مانع از بهره‌مندی انسان از تمام توانایی‌هایش می‌شود و آرامش موجب می‌شود تا آنچه را که یاد گرفته‌ای به منصه ظهور و بروز برسانی.
 
فارس: میزان نقش دبیران مدرسه در کسب این رتبه را چگونه می‌بینید؟
 
بدون شک داشتن پایه‌ای قوی برای رسیدن به هدفی الزامی است و من دوران راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه فرزانگان سنندج گذراندم که از معلمان و دبیران خوبی برخوردار است. این ادامه دهندگان راه انبیا موجب شدند که پایه درسی ما در دوره راهنمایی و اول دبیرستان قوی شود و در کلاس‌های بالاتر بدون هیچ مشکلی ادامه تحصیل بدهیم و فکر می‌کنم که این مهم تاثیرگذار در موفقیت هر دانش‌آموزی است و من بخشی از موفقیتم را مدیون آنان می‌دانم.
 
دبیر فیزیک و زیست دوران دبیرستانم واقعا دبیران بسیار خوبی بودند و همواره سعی داشتند با تشویق و ترغیب دانش‌آموزان فاصله‌ای را که بچه‌ها شهرستانی با تهرانی‌ها در فکر خود ایجاد کرده بودند از بین ببرند و با القای این مسئله که خواستن توانستن است و شما می‌توانید هم پای ما حرکت می‌کردند تا جایی که حتی برخی از کتاب‌ها و منابع درسی را از اطرافیان و فامیلهای دور و نزدیکشان برای ما تهیه می‌کردند.
 
فارس:به نظر خودت آیا روش درس خوندنت با بقیه دانش‌آموزان فرق می‌کرد؟
 
اصلا فکر نکنم شیوه درس خواندن فرقی داشته باشد مگه اینکه شیوه غلط باشه یعنی در مورد درسی همچون ریاضی که احتیاج به تمرین و استمرار دارد بخواهی تنها به منبع درسی و کتاب خودت اکتفا کنی که این روش کاملا غلطی است.
 
روش‌های درست برای درست درس خواندن زیاد است که آدم می‌تونه از آنها استفاده کنه، اگر کسی فکر بکند که می‌تواند از روش دیگری که با روش‌های متداول درس خواندن فرق می‌کنه بهتر یاد بگیره نمی‌توان گفت روش درس خواندش غلط است چون این روش درس خواندن منه و چون من با این روش راحت‌تر و بهتر می‌تونم مطالب را یاد بگیرم با همین روش درس می‌خونم.
 
فارس: چه توصیه‌ای برای داوطلبان کنکور دارید؟
 
امیدوارم همینجوری که رسانه‌ها اعلام کردن امسال آخرین سال برگزاری کنکور باشه ولی خوب اگه قرار بچه‌ها برای ورود به دانشگاه آزمونی بدهند بهشون پیشنهاد می‌کنم هیچ وقت ناامید نشوند و از تلاش دست برندارند این احساس را در خود به وجود بیاورند که یک تلاش 9 تا 12 ماه می‌تونه قبولی شیرین را براشون به ارمغان بیاره پس ارزش این را داره که به خودشون یکم سختی بدهند.
 
اگر هم زمانی احساس خستگی و ناامیدی بهشون دست داد سعی کنند با دادن یک استراحت و تنفس به خودشون تلاش دوباره‌ای را برای دستیابی به موفقیت آغاز کنند.
 
چیدن برنامه‌های سفت و سخت نمی‌تواند همیشه نتیجه مطلوب و خوبی داشته باشد پس باید با یک برنامه‌ریزی منعطف در راه رسیدن به هدف تلاش کنند.
 
داشتن برنامه‌ریزی دقیق برای کنکور می‌تونه سال شیرین و لذت بخشی براشون باشه و بهشون توصیه می‌کنم اصلا با این فکر که می‌خواهند برای کنکور درس بخونند به خودشون استرس وارد نکنند.
 
فارس:  چه رشته و دانشگاهی را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنید؟
 
رشته‌ مورد نظرم پزشکی است و قطعا همین رشته را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنم ولی در مورد دانشگاه هنوز به یک تصمیم قطعی نرسیده‌ام چون در حال حاضر خواهر بزرگ‌ترم دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تحصیل است به همین خاطر در انتخاب دانشگاه تهران و دانشگاه بهشتی برای ادامه تحصیل باید بیشتر فکر کنم.
 
فارس: اگر موسسات آموزشی برای تبلیغ به سراغ شما بیایند آیا در ازای ریالی برای آنها تبلیغ خواهید کرد؟
 
من جز شرکت در آزمون آزمایشی یک موسسه مشخص از سوی هیچ موسسه علمی و آموزشی دیگری پشتیبانی نشده‌ام و تبلیغ برای آنها را نوعی توهین به خود می‌دانم و هیچ‌گاه این کار را نخواهم کرد.
 
فارس: به عنوان سئوال پایانی، شما به عنوان یک دختر مسلمان ایرانی که در عین موفقیت در عرصه علمی، ساده و محجبه هستید، نظرتان در مورد حجاب چیست؟
 
معتقدم حجاب یک اصلی است برای آرامش چرا که اگر انسان حجاب کاملی نداشته باشد قطعا با ورود به بستر جامعه دچار یک حس ناآرامی و ترس می‌کند. همیشه احساس می‌کنم که اگر قسمتی از بدنم مثلا موهام بیرون باشه یک بخش از هویتم در خطره، به خاطر همین حجاب را مهم‌ترین عامل آرامش در زندگیم می‌دانم.
 
از طرف دیگر هم با توجه به اینکه انسان‌ها یک حیای خاصی دارند و همچنین خلیفه خداوند بر روی زمین هستند وقتی قسمتی از بدنشان بیرون باشد یک احساس ناامنی پیدا می کنند.
 
از دیدگاه من حجاب لازمه عفاف و عامل اصلی آرامش در زندگی هر فردی است. انسان با رعایت حجاب در کنار کسب یک آرامش قطعی و پایدار در زندگی دستور خداوند متعال را نیز اطاعت کرده است.
 
گفتنی است در سال 86 نیز آقای شهرام رحیمی از استان کردستان موفق به کسب رتبه اول کنکور سراسری در رشته علوم تجربی شد.
نظرات 51 + ارسال نظر
احمد جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

ماکردهااینیم دیگه انشالا سال دیگه هم ما رتبه رو تو دستمون داریم

فاطمه دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ق.ظ

هم باهوشه هم خوشگله هم با حجاب ایول به فرزانه جونمن که خیلی دوسش دارمتو برنامه ماه عسل دیدمش خیلی هم ناز صحبت میکنه

سةلاح قادری شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://salahghaderi.blogfa.com

ریز و سلاو بو ئاغای کوردی و ماندو نةبون و دةست خؤشی بؤ فةرزانه رةحمانی
گةر پیتان خؤش بو لینکم بکةن و ئاگادارم بکةوه تا منیش لینکتان بکةم
لةگةل ریزم بؤتان

سیلاو و ریز بو وه هوالی خوشویست

عشق است ریاضی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ http://14141390.blogfa.com

بیگناه باش تا بیم نداشته باشی

سپاس دار باش تا لایق نیکی باشی

راستگو باش تا استقامت داشته باشی

متواضع باش تا دوست بسیار داشته باشی

دوست بسیار داشته باش تا معروف باشی

سخی و جوانمرد باش تا آسمانی باشی

چالاک باش تا هوشیار باشی

صبا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ http://funny-world3.blogfa.com

سلام من یه سوال داشتم درباره ی دنباله ی فیبوناچی و رابطه ی آن با عدد طلایی این یکی از تحقیقاتمه که دربارش تو اینترنت گشتم ولی خیلی سنگین بود منابع دیگری هم نتونستم پیدا کنم نمی دونم شما می تونین کمکم کنید یا نه به هر حال ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

اکرم شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام امید وارم در تمام مراحل زندگیشون موفق باشنداز اینکه فهمیدم کردستانی اول شده خیلی خوشحال شدم ،

فاطمه چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://2setarehderakhshan.persianblog.ir

سلام
خیلی اتفاقی وارد این وب شدم البته خیلی قبل سعی کرده بودم که بتونم مصاحبه های نفر اول رو ببینم ولی پیدا نکردم
من اول دبیرستان هستم خیلی دوست دارم که پزشکی قبول شوم لطفا بگید که چطور من هم میتونم نفر اول بشم البته بگم من شاگرد ممتازم و تا حالا همه ی معدلام خوب بوده اگر جوابم رو بدین و به وب من بیایین خوشحال میشم
امیدوارم 3یا4 سال دیگه من جای شمارو بگیرم
خداحافظ

فاطمه پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://2setarehderakhshan.persianblog.ir

سلام ممنونم واقعا ممنونم که به وبم اومدین اصلا فکرشو نمیکردم که بیایین
من خیلی خوشحال شدم باور کنید اگر هر کسی اینارو به من میگفت من شاید خیلی جدی نمی گرفتم یا ممکن بود زود یادم بره ولی هیچ وقت حرف شمارو یادم نمیره ممنونم که به من این چیزارو میگین
میخواستم یه سایت جامع از سوالات سمپاد و نکات مهم فراتر و بالاتر از کتاب بهم معرفی کنید آخه امسال ان شاااله میخوام آزمون تیزهوشان میان پایه بدم و قبول شم خیلی کمک نیاز دارم و می دونم که خدای بزرگ همیشه بهم کمک می کنه
اگر بازم بهم سرزدین لطفا بهم از رمزهای موفقیتتون بگین تا ازشون استفاده کنم
براتون آرزوی بهترین چیزا رو از خدا خواستارم
خداحافظ

عسل شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام فرزانه جون خوشهال شدم منم رشتم تجربیه اگه میشه راهنماییم کن ممنون

ایمان یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

مبارکت باشه خواهر
التماس دعا
اون عزیزی که گفتن ما کرد ها اینیم دیگه راست میگه کردها هم مثل سایر اقوام ایرانی خیلی مخن

دخر نابغه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ http://25genius-girls.blogfa.com

خیلی عالی بود براش آرزوی موفقیت می کنم....

dokhi چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://lovelikeyou.blogfa.com/

سلام دوست خوبم .... من قصد شرکت در
المپیاد شیمی و موفقیت دارم...کمکم میکنی؟
بیا وبم و راهنماییم کن.........ممنـــــــون

مائده چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.dahe70eea.blogfa.com

سلااااااام دوستان
من امسال انتخاب رشته کردم و به رشته ی تجربی رفتم اطرافیانم بهم میگن میتونی موفق بشی و پزشکی قبول بشی اونم با یه رتبه ی خوب...خودمم درسم خوبه ولی...
ولی می ترسم و از الان می خوام درس بخونم و تلاش کنم دوس دارم خیلی بیشتر بیشتر از رشته ام بدونم میشه کمکم کنبد؟؟؟؟

با سلام
مطمئن باشید هرکاری در سایه توکل و سعی و تلاش می تواند به نتیجه دلخواه منجر شود در این راه باید پشتکار و صبر داشته باشی شما فعلا در اول راه هستید اگر برنامه ریزی داشته باشید موفق خواهید شد

ندا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام فرزانه جان.من سال اول دبیرستان هستم.برایم دعا کن 3-4 ساله دیگه بتونم پزشکی دانشگاه شهر خودم یعنی دانشگاه اصفهان قبول شوم.ممنون

فاطمه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام فرزانه جون" بهت تبریک میگم"من سال دوم هستم یکی از ارزوهام قبولی تو رشته ی دندان پزشکیه لطفا برام خیلی دعا کن منم خیلی زیاد تلاش خواهم کرد لطفا یکی از اصلی ترین راز موفقیتت رو بهم بگو البته اینو بگم من مدرسه دولتی قزوینی تو تهران درس میخونم ولی زان انگلیسیم خیلی قویه.به نظرت زبان تو قبولی تاثیری داره؟ممنون عزیزم امیدوارم به همه ی ارزو های قشنگت برسی

سلام فاطمه خانم مطمئنم که با تلاش و پشتکاری که اری حتما موفق می شی اول توکل بعد سعی و تلاش میتونه تو رو به اونجایی که میخوای برسونه

رویا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام فرزانه جون افرین ب همشهری خودم خیلی حظ کردم منم سا ل دیگه کنکور میدم دوس دارم پزشکی دانشگاه تهران قبول شم .
یه سئوال ؟ چطوری میتونم پشتکار و ارادمو برای درس خوندن بدست بیارم؟ و برای کنکور چطوری درس بخونم؟لطفا راهنمایی کن.

سلام دوست خوبمم من فرزانه خانم نیستم ولی به عنوان یک دبیر که سالهاست ریاضی تدریس می کنم اراده بدست اوردنی نیست باید پشتکار داشته باشی کتابهای درسی رو مرور کنی خسته نشی اگه شدی به خودت روحیه بده دائما هدفتو برای خودت بازخوانی کن نزار حتی برای یه لحظه ازهدفت غافل شی بازم اگه کمک خواستی در خدمتم

لیلا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام من خیلی دوست دارم برم مدرسه شاهدرضوان تواهوازولی به خاطرخودخواهی دبیرامون............

پریا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

هانا جمشیدی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

من اهل استان گرم وزیبای بوشهرم .همشهری تو فرزانه جون نیستم ولی مثل همه ی ایرانی ها به تو می بالم چون جوان هایی مثل تو باعث افتخار ایران هستن . امیدوارم در همه عرصه های زندگیت موفق باشی .من میخواهم برم دوم دبیرستان مدرسه نمونه حضرت زینب درس میخونم رشته تجربی را به علت علاقه ی زیاد به پزشکی انتخاب کردم .معدلم تا اینجای کار 20 بوده . از بچگی شغل مد نظرم پزشکی بوده .از همین الآن درس خوندن برای کنکور را شروع کردم . من به خودم ایمان دارم واسه رتبه یک شدن تو کنکور فقط محتاج دعا هاتون هستم .فرزانه جان اگر ممکنه یاداشتی بای من هم بگذارید

Ali چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ

Salam khanoom rahmani man ham ostani shomam vaghti shnidam rotbe 1 az ostane mas vagankhoshhal shodam man emsal konkur dadam khob zahmat kshidam ama vakhti j konkur omad faghat sharmandgi mond baram Alan daram bara sale bad mikhonam to ghorve harchi moshaver has sang gajo ghalam chio b sine mizane toro khoda 1 moshaver khob bum moarefi konid k raho az cha nshonam bede man age emsal Gabol nasham baiad bram sarbazi toro khoda j bdid

شیوا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

ای ول ازکی شروع کردی به درس خواندن برای کنکورمن هم رشتم تجربی تازه سال اولم یعنی میرم دوم دبیرستان روش تورو پیاده میکنم به امیدخدا موفق میشم برام آرزوی موفقیت کنین منم دعاتون میکنم(شادباشید)

موفق باشی دوست عزیز

جاسم سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ http://jasemsavari17.blogfa.com

(من طلب العلی فقد سهر لیالی) هرکس درجه بالاتری بخواهد شب زداری بکند

آرزوی موفقیت به همه ی کنکوری های 93 دارم

مری دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ

خووووووووووووووووووووووش بحالت.امیدوارم منم به ارزوم برسم

M دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://ATASHMELODY.BLOGFA.COM

ریاضیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات جذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذابیت داره؟

nazanin جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.nazanin00ir.blogfa.com

سلام میشه بگید تو دوران دبیرستان چجوری درس میخوندید و برنامه ریزی میکردید؟

سلام دوست خوبم اگه تازه وارد دبیرستان شدی سعی کن از دوم دبیرستان خوب درساتو بخونی و تابستونها برنامه ریزی داشته باشی از همین حالا هدفت رو روشن کن

Fatemeh شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ http://WWW.eelleennaa blogfa.com

سلام.من سال اول دبیرستان هستم وتو المپیاد ریاضی شرکت کرده ام .ترم اول ریاضیم 19 اومده.چگونه وچطوری برای المپیاد بخونم تا موفق بشم.این اولین المپیاده که دارم میدم راستش تا نه تو کلاساش و نه تو امتحانش شرکت نکرده ام.
مطالبتون عالی بود.ممنون.

HASTI جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

javascript:void(0);افرین خر خونی دیگه قبول کن

عشق تجربی سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

ینی خر زده ها
خر زده...شاید تا اون موقع،شتر هم می زد
عینکی هم نیست بگیم شدید در حال مطالعه بوده
احتمالش خیلی قویه که بقیه افراد داوطلب،خنگ بودن و خوب درس نخوندن و ایشون یکم بیشتر خونده بود و رتبه 1 رو به خودش اختصاص داد.

شیرین شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ http://kuhestany.ir

عالی بودمن که واقعابه همچین دختری حسودیم شداماواقعاواسش دعامی کنم تابه موفقیت های بیشتری دست پیداکند.من خودم سال اول دبیرستانم وخیلی نگران اینده وتعیین رشته ام هستنداگرمی شودازمحاصبه بارتبه های برتررشته های دیگرهم دراین صفحه قراردهیدوروش اوردن رتبه های برترراهم قراردهید.

سیّد محمّد جواد رحیمی دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ http://seyyed mohammad javad rahimi

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت خانم رحمانی من سید محمد جواد رحیمی دانش آموز پایه هفتم از شهر زیراب هستم و از نظرات شما واقعا بهره برداری کردم چون من خیلی به رشته تجربی علاقه دارم

نیوشا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام من تازه رفتم دبیرستان نمونه دولتی قبول شدم توی قلم چی یاآزمون های دیگه شرکت کردی؟؟ازکی؟ممنون میشم جوابموبدی

nastaran پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ب.ظ http://mathyar.biogsky.com

واقعا برات خوشحالم من عاشق تجربیم از تو الگو میگیرم فقط با حجاب مخالفم امیدوارم منم نفر اول بشم

dorna دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ب.ظ

مرسی مطالب واقعا عالیه .ارزو ی بهترین هارو برای فرزانه جون دارم

سارااز تبریز دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:32 ب.ظ

برو بابا اگه تو تیزهوشان نبودی 12000هم نمیشدی

نگین شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:09 ب.ظ

انشاالله دکترا شم بگیره چون زحمت کشیده

فاطمه سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ق.ظ http://haramreza.blogfa.com

سلام.من سال سوم هستم میخوام برم پیش تجربی.نمیدونم چطوری
برنامه ریزی کنم درسم خوبه امااحساس ضعف میکنم اکه راهنماییم کنی ازت ممنون میشم برام دغاکن تامنم رتبه ی خوبی بیارم.

فاطمه چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.haramreza.blogfa.com

سلام فرزانه خانم.من امسال دارم میرم پیش دانشگاهی امانمیدونم
حالاکه تابستون هست چه جوری برنامه ریزی کنم ودرس بخونم
لطفابه وب من بیاوراهنماییم کن

فاطمه جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.fanous-e-daryaee.blogfa.com

Salam.man ye daneshamooz avali hastam ke hanooz ham nemidoonam mikham kodoom reshte beram.bishtar tajrobi vali nemidoonam movafagh misham ya na...!
Mishe komakam konid!?

الینا یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ق.ظ

خیلی ممنون دوست عزیز

محمد سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 ق.ظ

سلام فرزانه خانوم من سوم دبیرستانم خواستم بپرسم اگه از امسال شروع کنم میتونم پزشکی تو دانشگاه دولتی معتبر قبود بشم وچطوری درس بخونم که قبول بشم

marjan دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ب.ظ

خوش به حالش. وقتی نگا میکنم میبینم تلاشش 2 برابر منه. یعنی میشه.......

هانا اول دبیرستان سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:38 ب.ظ

خب معلومه دیگه همه ی رتبه های بالا برای فرزانگانه
من که تو مدرسه عادیم هیچ شانسی برای قبولی ندارم.
لطفا جوابمو همین جا بدید .

حدیث جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:04 ق.ظ

سلام من سال دوم ریاضی هستم و پزشکی و خیلی دوست دارم وبه خاطره همینه که اومدم ریاضی چون پس از تحقیقات بسیاری که کردم فهمیدم در رشته ی ریاضی و تغییر رشته به تجربی در سال اخر احتمال قبولی با رتبه ی خوب رو افزایش می ده البته در رشته ی ریاضی جزو شاگردان برتر هستم. می خواستم نظر شما رو درباره ی این روش بپرسم.

بسیار خوبه اما کتابهای رشته تجربی را هم بخون

علی چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ب.ظ

بابا دمت گرم کرد بودن خودتو اجی گلم ثابت کردی فدایییی داری شدید ایشالا منم رتبه خوبی بیارم صلوات خخخخ باریک

دندونپزشک اینده15ساله شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:35 ب.ظ

سلاااااممم فرزانه جون خیلی خوشحال شدم بهترازاینابرات ارزودارم گلم منم دوس دارم مثل شماباشم من رتبه اول مدرسمون هستم خیلی دارم تلاش میکنم عزیزم واسه منم دعاکن

شکیلا سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ

همشهری گلم آفرین بهت افتخار میکنم دس خوش

امیررضا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ب.ظ

خرخوان

امیررضا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ب.ظ

ailin یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:00 ب.ظ

ای کاش منم بتونم......

mehdi سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:18 ب.ظ

فقط می تونم بگم خیلی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد