دانلود فایل هایpdf کتابهای درسی

 

شمامیتوانید  کتابهای  درسی با فایل پی دی اف را که توسط  سایت چاپ  و تولید کتابهای  درسی تهیه شده  را دانلود کنید http://www.chap.sch.ir من فقط راهنمایی نصب  و استفاده کتابها را در اینجا قرار  می دهم باید قبل از دانلود کردن کتابها  این راهنما را خوانده و تنظیمات لازم را انجام دهید  

  

                                       راهنمای نصب کلید و باز کردن فایلهای کتابهای درسی     

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا همیشه شاد دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://pandes.mihanblog.com

سلام اقا معلم اینبار گیر کردم ازتون کمک میخوام نمیدونم چیکار کنم از وقتی نتایج کنکور رو دادن 2دل شدم راستش ماجرا از این قراره که دختر خاله بنده امسال کنکور تجربی داد و رتبش هم حدود 24 هزار شد این از کتاب های خیلی سبز استفاده میکرد و حالا پشت کنکور میمونه چون ارزوش پزشکی نازلو ارومیه بود چون شهر های دیگه رو دوست نداره از من هم توی نمره زرنگ تر و خرخون تره و خیلی تلاش میکرد شب خونی میکرد بعد عید رو هم دیگه چی بگم حالا مشکل من،من هم خیلی سبز کار میکنم و اون میگه اینبار واسه کنکور فقط میخواد کنکور های سال های قبل رو بخونه چون انصافا تست های خیلی سبز سختن حالا من نمیدونم چیکار کنم همون خیلی سبز رو بخونم یا تست های کنکور سال های قبل که گاج سفید هم فقط اوناست رو بخونم کمکم کنید
ببخشید سرتون رو درد اوردم شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد