آزمون استخدام نیروهای حق‌التدریسی آموزش و پرورش

همزمان در سراسر کشور
آزمون استخدام نیروهای حق‌التدریسی آموزش و پرورش برگزار شد
جام جم آنلاین: آزمون تعیین تکلیف و استخدام نیروهای حق‌التدریسی، شرکتی و نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش، امروز همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

در این آزمون 55 هزار داوطلب(45 هزار زن و 10 هزار مرد) شرکت کردند که پذیرفته ‌شدگان پس از کسب مجوزهای استخدامی، در یکی از رشته‌های آموزش ابتدایی، مراقب بهداشت و کودکان استثنایی به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش در حاشیه برگزاری این آزمون در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت: این آزمون تکلیف معلمان حق‌التدریسی ورودی سال 1379 به بعد، نیروهای خرید خدمتی (شرکتی) سال 1388 به بعد و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را مشخص می کند.

عرفی افزود: نتایج این آزمون اواخر تیر اعلام می شود و پذیرفته شدگان با اولویت نمره کسب شده و سابقه کاری به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

سال گذشته بیش از 40 هزار نفر از نیروهای حق‌التدریسی و آزاد در رشته های فنی، ورزشی و آموزش ابتدایی با شرکت در آزمون سراسری به استخدام آموزش و پرورش درآمدند.

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت آموزش و پرورش باید تا پایان سال آینده تکلیف نیروهای حق‌التدریسی و شرکتی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی این وزارتخانه را مشخص کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد