دانلود مجموعه سوالات دی ۸۹ دبیرستان استعدادهای درخشان

دانلود مجموعه سوالات دی ۸۹ دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی: 


پایه اول عمومی (۱٫۳۸MB)  


پایه دوم تجربی و ریاضی (۱٫۳۹MB) 


پایه سوم تجربی و ریاضی (۱٫۳۱MB) 


پیش دانشگاهی تجربی و ریاضی (۱٫۵۰MB)

نظرات 3 + ارسال نظر
علیزاده یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://alizadeh82.mihanblog.com

سلام
خدا قوت همکار گرامی

fatemeh جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ http://2setarehderakhshan.persianblog.ir

سلام
ممنونم که منو راهنمایی می کنید من امروز آزمون گزینه 2 داشتم به نظرم همه رو خوب زدم جز ریاضی در صورتی که من ریاضی ام در سطح کتاب خوبه ولی اگه یکم فراتر بره حس می کنم ضعف دارم ازتون یه خواهشی داشتم می خواستم سوالات خیلی سخت ریاضی توی وبلاگتون بزارین من دانلود کنم تا دفعه دیگه ریاضی رو خوب بزنم درضمن ممنون که یه سری سوال گذاشتید من دانلودشون کردم واقعا ممنونم براتون آرزوی موفقیت می کنم
خداحافظ

fatemeh جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ http://2setarehderakhshAN.PERSIANBLOG.IR

سلام
ببخشید یه چیزی یادم رفت بگم خانم رحمانی من تو مدرسه یه دوست خوب ندارم یعنی تا الان کسی رو پیدا نکردم که اخلاقش مثل من باشه من همه ی بچه های مدرسه رو دوست دارم و شاید باورتون نشه ولی از صمیم قلب دوست دارم بهشون کمک کنم ولی بچه هیچکدوم این احساس منو درک نمی کنند من گاهی اوقات از دستشون خیلی ناراحت میشم بهم بگین چی کار کنم که این حالت ها رو نداشته باش؟بازم ازتون ممنونم
در ضمن من می خوام ان شاالله امسال آزمون میان پایه بدم از مدرسه الان که شاهدم برم تیزهوشان میشه یه سری سوالات مهم رو برام بزارین می دونم سرتون شلوغه ولی خوب ببخشید من نمی دونم از کجا باید این سوالات رو پیدا کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد